Något som är glädjande är att flera verkar ha märkt av att vi det senaste året lyckats korta ned väntetiderna till vår kundtjänst lite. Ibland har vi dock kö på telefonerna fortfarande; det kan vara i början av veckan och runt lunch då många ringer till oss.
Även om det sammanfattande resultatet visar många fina betyg så tycker många av er fortfarande att vi kan bli lite bättre på att ta hand om utemiljön. I vissa områden verkar vår skötsel av rabatter, buskar och gröna ytor inte fungera lika bra som i andra. Vi behöver titta närmare på vad det kan bero på och vad vi kan göra åt det.
Vi ser också att fler är besvikna på hur det fungerar med snöröjningen och halkbekämpningen. Det förstår vi – det kom ett par rejäla snöfall förra vintern som var besvärliga att röja undan. Nu under hösten förbereder vi oss inför vintern som kommer. Men vid mycket snö på kort tid tar det alltid ett tag innan snöskottarna hinner runt till alla områden. Här kan du läsa mer om hur vi jobbar med snöröjning.
Svaren från kundundersökningen hjälper oss nu i vår planering och i vårt arbete med fastigheterna. Information om vad som händer i din fastighet kan du hitta på Mina sidor eller i vår information i portarna.
Här kan du ta del av övergripande resultat från undersökningen och läsa lite mer om hur vi jobbar med den. Tack till dig som ”tyckte till!”