Ett exempel på något som inte verkar fungera tillräckligt bra är vår städning och skötsel av gårdar och utemiljöer. Vi ser att vi får en liten betygshöjning när det gäller städningen av miljörummen men vi behöver fortsätta jobba på att förbättra oss där.
En del delfrågor har fått högre betyg än förra året. Något som är glädjande är att flera verkar ha märkt av att vi det senaste året lyckats korta ned väntetiderna till vår kundtjänst lite. Ibland har vi dock kö på telefonerna fortfarande; det kan vara i början av veckan och runt lunch då många ringer till oss.
Vi ser också att fler är besvikna på hur det fungerar med snöröjningen och halkbekämpningen. Det förstår vi – det kom ett par rejäla snöfall förra vintern som var besvärliga att röja undan, både för oss . Nu under hösten förbereder vi oss inför vintern som kommer. Men vid mycket snö på kort tid tar det alltid ett tag innan snöskottarna hinner runt till alla områden. Här kan du läsa mer om hur vi jobbar med snöröjning.
Alla svaren på undersökningen tar vi med oss när vi planerar vad vi ska jobba med framöver. Information om vad som händer där du bor får du löpande på Mina sidor.
Här kan du ta del av övergripande resultat från undersökningen och läsa lite mer om hur vi jobbar med den.
Tack till dig som tyckte till!