Något som är glädjande är att flera verkar ha märkt av att vi det senaste året lyckats korta ned väntetiderna till vår kundtjänst lite. Ibland har vi dock kö på telefonerna fortfarande; det kan vara i början av veckan och runt lunch då många ringer till oss.
Även om alla sammanfattade resultat visar på många fina betyg, så finns det somligt som ni tycker att vi kan bli lite bättre på. Städningen och skötseln av rabatter, buskar och gröna ytor är exempel så sådant som många tycker behöver förbättras i några av våra områden.
Vi ser också att fler är besvikna på hur det fungerat med snöröjningen och halkbekämpningen. Det förstår vi – det kom ett par rejäla snöfall förra vintern som var besvärliga att röja undan. Nu under hösten förbereder vi oss inför vintern som kommer. Men vid mycket snö på kort tid tar det alltid ett tag innan snöskottarna hinner runt till alla områden. Här kan du läsa mer om hur vi jobbar med snöröjning.
Vad gör vi just nu?
Några expempel som vi jobbar med just nu är att vi rustar upp belysningen i Midsommarkransen/Aspudden, både i trapphus och utomhus, för att öka tryggheten och spara energi. Dessutom målar vi om miljörum för att göra det lättare att sortera rätt och göra det lite trivsammare i miljörummen.
Alla svaren på undersökningen tar vi med oss när vi planerar vad vi ska jobba med framöver. Information om vad som händer där du bor får du löpande på Mina sidor.
Här kan du ta del av övergripande resultat och läsa lite mer om undersökningen.
Tack till dig som tyckte till!